svenska kottbullar

idag bjod jag Jody, rebecca ailish och sean pa kottbullar med brunsas och potatis, de var exalterade hela dagen, Och de alskade dem. wohho, tack mor for de underbara receptet det blev skit gott. undra hur min mage kommer att ma imorgon, jag har inte atit kott pa 3 mander. hehe, men men de var sa javla goda och brunsasen vart sa jakla god,
ikvall blir det utgan. Idag gick vi runt pa marknaden och jag har koppt en peruansk kjol, den ar as cool, svart med bla broderier nedtill, det fanns andra med neo farger nedtill men jag tankte att de kommer jag aldrig att ha pa mig hemma, men den har kjolen ar underbar. sen sag jag en jatte vacker rod klanning som jag funderar pa att kopa. den kan jag ha i jul, rod samet. najs som fan. Pa mandag ska jag och ailish gora machu picchu, wiiie, sen aker vi till lima pa torsdag och partar sen flyger vi till quito.

puss puss

tack mor ater igen for receptet hoppas ni har de trevligt hos jens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0