saknar er

kollade just pa en massa bilder pa min facebok och jag inser nu hur mycket jag saknar er alla... snyft... jag har lite hemlangtan nu faktiskt.... hur botar man hemlangtan? jo man dricker massa sprit och gar ut och dansar, ska ga ner till mitt rum nu och sminka mig och fa bort kott lukten fran mina hander. Igar var det en kille som fick reda pa att hans farmor hade gott bort, och han och hans farmor var valdigt nara varandra, vi bjod han pa ol och cigg samt en kille bjod han pa lite mer olagligt roka.

puss puss saknar er massor

Kommentarer
Postat av: Carro

Åh! Det är bara att försöka njuta dom sista dagarna nu! Du KOMMER JU HEM, det är det viktigaste! Alla här hemma finns ju kvar såklart :) NJUT av din underbara resa! Saknar dig jättemycket!!



Kramar!!

2009-11-21 @ 15:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0