rannskita igen.....

hej hej rannskita.. ja den ar tillbaka igen! helvetes javla skit! sen ar de valdigt svart att fa en lungn stund pa toa har, for toan ar i ett bas sa de ar alltid folk omkring. Mitt knep ar att sitta ett jakla bra tag sa att ingen kan misstanka mig for lukten... Imorgon ska vi boka biljetter till machu pichu. Kommer att ga pa ca 170 dollar... men de ar en 4 dagars hajk mat och hostel ingar. Idag har jag ont i halsen... kanske lite formycket sprit igar? men jag var inte bakis idag nar jag vaknade.. hmm.. jag har slutat blivit bakis. Kelly jag ryan och brice gick pa marknaden idag, jag kopte tre bar sockor som gar anda upp till knana, varma som fan! Imorgon ska jag inhandla regnklader och skor samt en mossa, sa jag kommer inte att blogga pa tfyra dagar nu, det bli jag och skogen. men jag ar lite i valet och kvalet om jag ska aka tag eller hajka upp till machu pichu. men de lutar valdigt starkt at att hajka. fatta va skont att ga 4 dagar under total tystnad. man hinner som tanka da. Jag har inte hittat ett postkontor har an.. sa mina vykort till morfar och jobbet far vanta tills jag kommer tillbaka till lima.. men men.. kanske hittar natt nar jag kommer tillbaka fran hajken. Planen ar nu. hajka i 4 dagar.  chilla i cuzco 2 dagar efter de, sen bussa upp till lima (24 timmar), och sedan chilla i lima i 5-7 dagar och sedan dra tillbaka till quito och spendera resten av mina pengar pa marknaden i otovalo:)

puss puss fran rannskitan och mig

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!



Vad kul att höra att du har det så roligt. Jag läste ditt inlägg men förstår inte riktigt varför du köpte mossa... var det vitmossa till adventspynt? känns inte det lite överdrivet att julpynta på en fyradagars vandring i Peru? :-)

Vi måste höras av när du kommer tillbaka till cusco så vi kan prata. Du är inte sugen på att åka till djungeln i Ecuador? Kanske något annat?

Ha det bäst.



Niklas

2009-11-18 @ 10:14:09
Postat av: carro

ååh nej! inte rännskita igen! Fyfan vad jobbigt! Hoppas du blir bättre när du ska ut och gå så länge!

Det kanske är någonting du äter som du blri dålig av?

Saknar dig gumman! :) pusspouss

2009-11-18 @ 15:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0