planen ar andrad

nej emmeli hertzmans mage strejkade idag, sa de blir ingen hajk imorgon. men Jag ska hajka med ailish om nagra dagar ist for hon ar ocksa sjuk. Vi har flyttat till ett annat hostel nu. Jag pallade inte the point. alla var hoga eller fulla hela tiden. hur orkar folk?? sa nu bor jag pa varldens mysigaste hostel bara 50 meter ifran The point,
jag bor just nu i ett tjej doorm, hur najs som helst doormet har plats for 8 men vi ar bara tre dar just nu.-. helt ljuvligt och tyst, Och med ett riktigt badrum sa nu kan jag skita utan att oroa mig for att folk hor. sa harligt . sen har de duntacken. hur undebart ar inte de????????????? DET FINNS EN GUD.
sen efter att jag hade checkat in har sa drog jag oc kopte jordgubbsfil och flingor. det ar min drog, samt opoppade popcorn, hur gott som helst. och basta av allt ar att jody kommer om  minuter. wohhooo,

pussar fran en sjuk emmeli

Kommentarer
Postat av: patrik

stackars dig o bli sjuk då älskling :( ! hoppas du och magen får det bättre snart och du har det mysigt med tjejerna...



tror den där hajken blir hur grym som helst !!



tänker massor på dig !



älskar dig...puss

2009-11-18 @ 20:44:31
Postat av: Jessica o Anders

Hej Emmis!

Krya på dig! Dålig mage, inte kul:(

Tänker på dig!



Puss puss

2009-11-18 @ 21:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0