Peru

Jag har tillochmed fatt farg nar jag har varit har! wohhoo! Igar var de Ladys Night Pa loci hostel, lite halv segt i borjan men de var kul for bartendern hade satt pa sig en tjej bikini och de flesta killar bar klanning, Jag tankte ga upp och lagga mig men nar jag satt uppe pa rumet sa sag jag hur killarna dansade pa baren till Lilly och susies Micky, och da larade jag ga ner igen. drack en ol men dansade som jag hade druckit tio, Nagonting jag maste sluta med ar att roka.. Min rokning har stigit, just nu roker jag ca 1 oche 1 halvt paket per dag.. hehe inte bra.. men de ar sa najs pa natt satt, sitta och dricka en ol ta en cigg och chilla. Men menm, nu ska jag ga till banken och hoppas pa att jag ar rik..
ps fsortsatt att kommentera, tycker de ar sa kul att lasa komentarerna,:)


Kommentarer
Postat av: Far

Hej.

Sitter här i Ockelbo och det är höstmörkt.Ska fixa det jag fick av dig på mailet.

Jag är inte ett dug avunskjuk på dig.Kommer att sitta hemma på söndag (farsdag)och undra när du kommer in med fikat.

Jag förstår inte hur du kan trivasmnä tacka vet jag en riktig blåsig och regnig dag här.Men jag hoppas du samlat på dig en massa nyttigt för snart kommer vi, så håll i hatten.

Hare

2009-11-06 @ 15:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0