ont i magen

jag har sa javla ont i magen! de heller i sig i 5 minuter och sen ar de vila pa en timme och sen borjar de om igen, rannskita i 6 dagar, inte kul, men idag gick jag och Cladia till farbror doktorn, nar jag kom ut darifran var jag glad att ingen svensk var dar for fy fan vad jag svor, javla overbetalda idiot fittor de var som jobbade dar! men men nu har jag min medicin iaf, Imorgon ar de buss som galler 18 timmar, de kommer nog att ga bra. hoppas jag iaf:) ska ta tva st "inte skita pa sig piller" roven, knip igen! ibland later de inte en skita pa toaletten de fragar forst, men jag ska fanimej ljuga, Jo sir jag ska bara kissa... Hahaha tror de jag;)
men nu ska jag sova, imorgon blir  de chill vid poolen och sen blir det till att saga hej da till cladia max och harley... snyft, jag kommer att sakna dom, Max ar en galen Italienare, han och Alish har haft ihop de sen vi kom, Harley ar bara cool, sen har han ett coolt efternamn Chaplin, Cladia ar 21 ar och hon ar hur sot som helst, hon ar fodd i peru uppfostrad i usa sen gick hon gymnasiet i spanien och pluggar just nu i tysklad, talar flytande engelska spanska och tyska och ar 21 ar! tank om man kunde gora de:P

nu ska jag sova, puss puss!


Kommentarer
Postat av: carro

uff, 18 timmar på buss med rännskita låter inte sådär jätteroligt! Skulle INTE klara av det. Jag klarade inte av det ens i 10 minuter på stan, haha :)

fick rusa in på charm och skita! miss you!

2009-11-11 @ 19:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0