lite lyx

hej hej, nar man reser sa har som jag gor sa maste man ha lite lyx da ocxh da, Som igar, da hade jag min lyxigaste stund pa flera veckor, Jag hade kopt Palmoliv duchtval! jag behovde inte tvatta mig med hostel tvalen som gor att huden blir torr som fnoske, sen hade jag inkopt en ny rakhyvel med 3 blad. 3 blad! jag slapp anfdvanda min gamla slitna engangsrakhyvel, Sen var duschvattynet varmt, oj oj de var lyx det, Att fa raka benen med en ny rakhyvel och tvatta sig med Palmolivd duschtval med lukt av jordgubb! battre kan man inte fa det:D

puss puss sakna er alla!

om ni vill att jag ska kopa natt har typ en strumpa eller natt sa sag till!

Kommentarer
Postat av: Far

Hej.

På farsdag fick jag raklödder och en ny rakhyvel av Niklas.Den har 5-6 blad.De är grejor det.

Du får gärna köpa något till dina längtande föräldrar.

Från en som tycker om paket.

2009-11-16 @ 18:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0