Hostlet som aldrig sov

har var forsta eller andra dagen i mancora, alish ar den rodhariga tjejen och kelly ar tjejen med svart har. Och jag ar salen i mitten:)
denna bild tycker jag ar valdigt cool, Jody knappte den nar vi var pavag fran varmakallorna I banos,

Ikvall ar det party party med maskerad, teamat ar... ja de minns jag ju inte riktigt.. men men. Alish och jag ska ut och leta natt fint att ha pa oss ikvall. Mina klader luktar eld de hade en brasa i forrgar och mina klader stinker... maste tvatta innan jag drar:P Idag gjorde jag nr 2 pa toa och kom pa att vattnet inte fungerade.. hehehe. sa jag hangde i rumet 15 min extra bara fopr att kunna spola... vi har bytt till ett 6 bedd doorm, men igar var vi atta som sov dar. Loci loci, hostlet som aldrig sov.

Kommentarer
Postat av: Far

Hej.

Har skickat mail angående teatern.Läs och svara tack.

far.

2009-11-08 @ 16:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0