buss

igar lamnade vi Mancora och hade sikte pa Lima, nar jag och Alish satt och vantade pa bussen kom vi in pa ont i magen och skit, da sa alish: ja, jag kanske har mask i magen och jag sa att jag kanske har de ocksa, De roliga med detta ar att om jag hade varit hemma i sverige hade jag blivit helgalen och borjat grata men har ar de bara: jo man visst, lite mask i magen har ju ingen dott av:)
Innan vi akte hade jag lanat max dator och fort over massa bra musik till min ipod sa jag sag verkligen fram emot buss resan, De gick bra iborjan, de visade en film fast den var dubbad till spanska, men de gjorde inte sa mycket, lyssnade pa musik och hangde med lite i historien:) nar den andra filmen borjade visas (night at the museum) sa borjade jag lessna ur lite, inte sa kul att se en film dubbad till spanska man forstsar juu inte sa mycket av de... men men. jag la ifran mig min ipod for att uppsoka toaletten, jag kom in i de lilla baset men vande lika fort, de var ett hal ner till en behallare men behallaren var sa full att man kunde se allt! de var en gron gul brun sorja av alltihop, jag sprang ut darifran och tankte att jag hellre pissar pa mig sjalv an att forsoka satta mig dar.. alish hade somnat och jag skulle satta pa min musik igen, Men nu funkade inte ipod javeln! jag trodde att den hade gatt till sina fadders boningar, synd, de var en bra ipod, sa nu var de bara jag och den spanskdubbade filmen. Villken pers! sen nar den var slut sa tankte jag att nu maste ju dom iaf sanka ljudet, for ljudet var riktigt hogt och folket holl pa att somna, Men nej da, De visade en till film, Taken, och sa klart var de spansk dubbning aven har. Efetr att ha statt ut med den filmen ocksa, sa stangde den kicka busstjejen av tv, men da var de nan idiotisk javel som tycke att  nu ar det en bra tajming att borja spela tetris pa telefonen! sa nar man halvligger dar i sitt sate, morkt mysigt runtomkring du har bussen vaggar dig.  och plotsligt hor man de:
PIP PIP PIP PIP! helveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeete! dra at helvete vem de an ar som spelar! och precis nar jag tanktre resa mig upp och leta pa den javeln och banka skiten ur honom/henne sa slutade de, tack gode gud! vi blev vackta av att de 4 ungarna pa bussen vaknade SAMTIDIGT sa vi hade en liten barnakor av galskrik i ca 5 minuter, men bortsett fran allt detta sa var det en harlig resa;)
Vi kom till hostlet vi ar pa nu ca 12:00 motte upp med kelly rianan och 2 killar som jag pinsamt nog inte kommer ihag namnet pa, Men en av killarna lyckades fixa minm ipod:) sa nu kan jag lyssna pa massa musik igen! imorgon bar det av igen:)
ps for er som ar intresserade har jag inte skitit pa 2 dagar.

puss puss

Kommentarer
Postat av: carro

åh, vilken hemsk bussresa!! Musik i buss är nog det skönaste som finns! Hade dock inte klarat av det med en sprängfylld urinblåsa! Du har krafter du!

Skönt att du är bättre i magen! Vet hur det känns, usch. Det är verkligen ingen höjdare, och speciellt inte om du skulle bajsa på den där toaletten! hahaha :D

puss på dig saknade gumman!

2009-11-11 @ 21:50:53
URL: http://carolinekahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0