24 timmar pa buss!

ja ni horde ratt. 24 ackliga timmar pa en buss, de skulle igentligen bara ta 16 timmar men vagen mellan lima och cusco var trasig sa vi larade aka runt!!!!! gahhhhh jag holl pa att bli galen, och det blev inte battre av att de hade 4 timmar av musikvideor med temat love songs, de fanns bara ett litet problem. Bryan adams, roxetts sanger var dubbad till spanska! 4 timmar pa hagsta volym, samt en unge som studdsade boll over oss, jag trodde jag skulle do, detta ar tortyr!!!!!! men de lamnade de basta till sist, rapp pa spanska ala 90 tal. fyfan, just nar jag tankte oppna fonstret och hoppa ut sa var bussen framme, DET FINNS EN GUD!

Kommentarer
Postat av: patrik

oj vilken mardrömms resa vännen ! ja skulle ha blivit galen av den där dubbade musiken kan jag säga :S...hoppas du repat dig och att allt är så himla vackert som jag tror att det är ;...ha det bäst älskling ! stor puss :*

2009-11-16 @ 12:09:10
Postat av: Anonym

oj vilken mardrömms resa vännen ! ja skulle ha blivit galen av den där dubbade musiken kan jag säga :S...hoppas du repat dig och att allt är så himla vackert som jag tror att det är ;...ha det bäst älskling ! stor puss :*

2009-11-16 @ 12:10:28
Postat av: carro

oh fyfan! Du gör det bra vill jag säga! Det blir nog ett tag utan bussresor här hemma ;)



Puss på dig!

2009-11-16 @ 15:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0