de blidde inge baños

den har javla fittmaghelvetespungjavlaDIARREjavlabajsskitsmage! emmeli hertzman fick rannskita igen.. kan man saga na mer? na de kan man inte.. fick medicin i dropp och spydde som en gris, forst tog de 4 sjukskoterskor for att satta en nal pà mig... summan av kaddemumman ar att jag far nu bara ata speciel mat. jag hade ingen javla parasit utan ett virus i magen, alltsa ar all antibiotika som jag har kakat helt javla onodig! men imorrogon ska jag klippa mig och forlanga naglarna, puss puss

Kommentarer
Postat av: caroline

Nämen!!!!!!!!!! Hoppas magen blir bättre när du kommer hem! Så du får stabilisera den lite grann, sakta men säkert!! Saknar dig gumman! Hoppas du ringer när du är hemma i hos föräldrarna dina :) Ta det lugnt nu och hoppas du blir bättre till du ska flyga! Och du ska fasiken komma hem oskadd!! Puss puss!

2009-12-11 @ 21:49:11
URL: http://carolinekahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0